Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Харэаграфія

Дата: 20 ноября 2015 в 10:34, Обновлено 23 сентября 2021 в 15:57

Харэаграфія

Адзін раз у тыдзень

Кіраўнікі

Шэшка Сняжана Генрыхаўна

Шэшка Сняжана Генрыхаўна

Жэлудзевіч Інэса Баляславаўна

Жэлудзевіч Інэса Баляславаўна

<iframe allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen="" frameborder="0" height="420" scrolling="no" src="https://www.youtube.com/embed/JOA4fnCrTnE" width="650"></iframe>

Фотасправаздача

    Праца з дзецьмі па навучанні музычна-рытмічным навыкам паказала, што ў кожным дзіцяці закладзены велізарны эмацыйны, творчы, фізічны патэнцыял. Задача харэографа – стварыць умовы для яго раскрыцця і развіцця.

У рабоце педагог выкарыстоўвае розныя метадычныя прыёмы: 

• паказ узору выканання руху без музычнага суправаджэння, пад лік;
• выразнае выкананне руху пад музыку;
• слоўнае тлумачэнне выканання руху;
• уважлівае адсочванне якасці выканання практыкавання і яго ацэнка;
• творчыя заданні.

 Метадычныя прыёмы вар'іруюцца ў залежнасці ад выкарыстоўваемага харэаграфічнага матэрыялу (гульня, скокі, практыкаванне, карагод і г. д.), яго зместу; аб'ёму праграмных уменняў; этапа развучвання матэрыялу; індывідуальных асаблівасцяў кожнага дзіцяці. Усе прыёмы і метады накіраваны на тое, каб харэаграфічная дзейнасць дзяцей была выканальніцкай і творчай.

Изображение

 

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.