Харэаграфія Адзін раз у тыдзень |
|
Кіраўнікі | |
<iframe allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen="" frameborder="0" height="420" scrolling="no" src="https://www.youtube.com/embed/JOA4fnCrTnE" width="650"></iframe> | |
Праца з дзецьмі па навучанні музычна-рытмічным навыкам паказала, што ў кожным дзіцяці закладзены велізарны эмацыйны, творчы, фізічны патэнцыял. Задача харэографа – стварыць умовы для яго раскрыцця і развіцця. У рабоце педагог выкарыстоўвае розныя метадычныя прыёмы: • паказ узору выканання руху без музычнага суправаджэння, пад лік; Метадычныя прыёмы вар'іруюцца ў залежнасці ад выкарыстоўваемага харэаграфічнага матэрыялу (гульня, скокі, практыкаванне, карагод і г. д.), яго зместу; аб'ёму праграмных уменняў; этапа развучвання матэрыялу; індывідуальных асаблівасцяў кожнага дзіцяці. Усе прыёмы і метады накіраваны на тое, каб харэаграфічная дзейнасць дзяцей была выканальніцкай і творчай.
|