У сучасным свеце, у якім так шмат невядомага, часам і мы, дарослыя, губляемся ў бесперапынным патоку інфармацыі. А як дапамагчы маленькаму чалавеку з яго дапытлівым розумам, у якога кожную хвіліну ўзнікае мноства пытанняў? З эканомікай дзіця сутыкаецца пастаянна: калі ідзе з мамай у краму, дзе просіць купіць упадабаную яму цацку; калі з татам уносіць плату за кватэру, газ і святло; калі бабуля і дзядуля дораць на дзень нараджэння грошы.
У сувязі з гэтым дзецям старшай групы варта даваць першапачатковыя ўяўленні пра эканоміку, пра такія эканамічныя паняцці, як грошы, бюджэт сям'і, патрэбы і магчымасці, назапашванне, банк, зарплата і г.д. Аднак, мэта - не толькі пашырыць эканамічны кругагляд выхаванцаў, але і дасць уяўленне аб такіх эканамічных якасцях, як працавітасць, беражлівасць, гаспадарлівасць, эканомнасць. Трэба дапамагчы дзецям зразумець, што дасягнуць эканамічных дабротаў можна толькі ўпартай працай, прычым праца варта разумець не толькі як сродак дасягнення гэтых самых дабротаў, але і як стварэнне, як творчы працэс, які прыносіць радасць і задавальненне.
Такія эканамічныя якасці, як працавітасць, беражлівасць, гаспадарлівасць, эканомнасць, уласцівыя чалавеку з развітым эканамічным мысленнем. Пачынаць фарміраваць гэтыя якасці варта ўжо ў дашкольным узросце: гэта дасць больш шанцаў выхаваць паспяховага чалавека, які валодае не толькі матэрыяльнымі, але і духоўнымі каштоўнасцямі.